Entry: Menaruh Harapan Saturday, August 07, 2004



Saturday, 7th August 2004

Hari ni main futsal kat Rio de Futsal kat belakang Summit USJ 8pm-10pm...aduh...kaki aku injured la plak...main kat pitch grass...best gak..hehe...lepas habis je...kebetulan AF dan nak umumkan sape keluar minggu ni, so stay kejap tgk...yesss..MAS akhirnya keluar!...haha...but pengumuman yg ditunggu-tunggu, 7 pelajar yg terkeluar bleh masuk balik as 6th finalist berdasarkan undian...aku rasa Linda yg masuk la tu...

Pastu Muaz ajak kitorang gi Carlos USJ...dia belanja makan...rupanya dia dah nak gi US sambung study Jumaat nih...ishk ishk...we're gonna miss you Muaz!...tak dpt la main futsal lagi dgn ko..ishk ishk...Good Luck bro!

Lagu utk hari ni...penuh makna...renungi liriknya...

Zaiton Sameon - Menaruh Harapan

Sepanjang perjalanan ini
Lembah dan lurah ku lewati
Ketenangan yg ku cari
Belum ku temui

Ku menghimpun doa bertahun
Mencari pepohon nan rimbun
Bertemu dahan nan rapuh
Tempat ku berteduh

Dulu aku sendiri
Kini masih sendiri
Hadapi hidup ini
Susah senang diriku
Tak bertempat mengadu
Seperti burung kepatahan sayap
Di hati kecil ku menaruh harapan...

Selagi hidup belum sudah
Aku akan terus melangkah
Ku yakin rahmat buatku
Di hadapan menunggu...

   0 comments

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments